פוליסות פיננסיות / פוליסות חיסכון

אחד המכשירים הפופולאריים ביותר בשנים האחרונות לניהול כסף פנוי הינו פוליסת החיסכון.
ראשית, יש להבין כי הכספים בפוליסת החיסכון מנוהלים ע"י חברת ביטוח, אולם אין בהם שום רכיב ביטוחי, אלא השקעה פיננסית לכל דבר ועניין. פוליסות אלה מפוקחות ע"י משרד האוצר והרשות לניירות ערך ועומדות תחת בקרה רגולטורית מחמירה.
הכספים עצמם נזילים וניתנים למשיכה בכל עת ללא קנסות, עמלות והתחייבות כלשהי.

10 היתרונות המרכזיים בהשקעה בפוליסה פיננסית:

1

תשואות גבוהות לאורך זמן

זה נכון שתשואת העבר לא יכולות להבטיח תשואות עתידיות, ובכל זאת, לא ניתן להתעלם מהעובדה שבהשוואה היסטורית בין מכשירי החיסכון השונים בבנק ומחוצה לו – ברוב השנים עד כה התשואות של פוליסות החיסכון התבלטו לטובה.

2

עלויות זולות

דמי הניהול לרוב זולים משמעותית מאלה שישנם בניהול תיקי השקעות רגילים. כמו כן, אנחנו חוסכים את דמי המשמרת ואת עמלות הקנייה והמכירה שישנן בבנק.

3

נזילות מלאה

ניתן למשוך את הכספים ללא נקודות יציאה, התחייבות או קנסות.

4

השקעה בנכסים לא סחירים

בעוד שבתיקי השקעות מיועצים ובתיקי השקעות מנוהלים בבנק כל הנכסים יושקעו בבורסה, כלומר במניות ואגרות חוב, בפוליסות החיסכון ניתן להשקיע גם בנכסים לא סחירים, כלומר בנכסים מחוץ לבורסה, כדוגמת השקעה בנדל"ן בארץ ובעולם, בתשתיות, באשראי ובחברות פרטיות. מנהלי ההשקעות בחברות הביטוח, כמייצגי גופי ענק, חשופים למגוון רחב מאוד של הזדמנויות שחסומות בפניי לקוחות פרטיים רגילים בבנק. מדובר ביתרון משמעותי מאוד שמאפשר למנהלי ההשקעות גמישות גדולה יותר ואפשרות לאתר נכסים אטרקטיביים במיוחד.

5

שינוי מסלול השקעה

ניתן לעבור בין מסלולי ההשקעה בתוך חברת הביטוח שבחרנו באופן חופשי, ללא הגבלה וללא עלויות של קנייה ומכירה, וכן ללא תשלום מס רווח הון. הדבר מאפשר גמישות מלאה בבחירת רמת הסיכון המתאימה ללקוח בכל פרק זמן נתון.

6

דחיית תשלומי המס על הרווחים

תשלום המס בגין הרווח מתבצע רק בעת הפדיון של הכספים. עובדה זו מאפשרת לדחות את תשלומי המס וליהנות מאפקט "ריבית דריבית".

7

הטבת מס ייחודית לילידי 1948 ומטה

(כלומר מבוגרים יותר) לפי סעיף 125 ד' לפקודת מס הכנסה

סעיף זה מעניק למחזיקים במכשיר פטור ממס על הרווחים של בקרוב 14,000 ₪ ליחיד ו-17,000 ₪ לזוג מידי שנה ושנה ומדובר על הטבת מס משמעותית מאוד. ניצול הטבת המס מחייב הגשת בקשה להחזר ממס הכנסה.

8

אפשרות להפקדה כחיסכון חודשי ע"י הוראת קבע.

רבים מוצאים במכשיר זה כלי מצויין לחיסכון חודשי של עודפי המזומנים שמצטברים בבנק או לביצוע חיסכון עבור הילדים והנכדים.

9

אפשרות לקבלת הכנסה חודשית (מה שמכונה "אנונה")

לאחר הפקדת הכספים ניתן להגדיר סכום קבוע בתאריך קבוע שיועבר לחשבוננו כהכנסה חודשית מתוך סך ההשקעה. יתרת הכספים תמשיך להתנהל במסלול ההשקעה הנבחר וגם היא תישאר נזילה.

10

אפשרות לקבל הלוואה אטרקטיבית במיוחד מחברת הביטוח

רוב החברות המנהלות פוליסות פיננסיות מאפשרות לקבל הלוואה בריבית זולה במיוחד ובכך למנף את הכספים מבלי הצורך לממש את ההשקעה.

אשמח לסייע גם לכם ולהזמין לפגישת היכרות בארבע עיניים, ללא התחייבות וללא עלות, בה אמפה את כלל מוצרי החיסכון והפנסיה שלכם, אשקף את המצב הנוכחי ואראה לכם כיצד ניתן להגדיל את הצבירה באפיקי החיסכון הפיננסים והפנסיוניים שלכם ושל בני משפחתכם.

מנסיון – אתם תופתעו איזה ערך מוסף ניתן לקבל מהכוונה של איש מקצוע מנוסה.

ראשית, בתור התחלה אשמח להזמין אתכם להיכנס לסימולטור הפיננסי והפנסיוני שלי

מעין שאלון היכרות אשר בסופו תקבלו תשובה אם אוכל לסייע לכם בשירות שלי, ולדאוג לאיכות חיים מיטבית והון פנסיוני משמעותי.

לייעוץ ללא עלות השאירו פרטים

השירותים שלנו

דילוג לתוכן